ضبط اعدادت وشرح اكسس وايرليس تى بى لينك استقبال TL WR743ND




اكسس بوينت كثر انتشاره من تى بى لينك 743

سنقوم بشرح عمله استقبال على السوفتوير الاصلى

وكيفية حمايته من الاختراقات

شاهد بالفيديو


ضبط اعدادت وشرح اكسس وايرليس تى بى لينك استقبال TL WR743ND


  1. الصوت بتاع الشرح ضعيف اخى فى الله وبارك الله فيك على الشرخ الرائع ؟؟؟؟؟؟ابو احمد اسوان

    ردحذف
  2. السلام عليكم اخى الكريم (شادى) شكرا على الشرح وكان فيه فائدة عظيمة لعمل هذا الاكسس - وعندى مشكلة انا عندى كيسه وميكروتك 5.20 وجعلت اعدادات هذا الاكسس بدون حماية علشان يبقى مفتوح والباقى على الميكروتك وكانت النتيجة طيبة مع اللابتوب ولكن مع الموبايل ل1-ا يفتح موقع جوجل بلاى 2- ولو فتحة بمجرد الضغط على اى برنامج لتثبيتة يفصل النت خالص ولازم ادخل باسورد الميكروتك من جديد 3- ممكن لهذا الاكسس يدينى مدى 500 متر مثلا (ولا تنصحنى بأية علشان اشغل الموبايلات اللى حواليا).

    ردحذف
  3. السلام عليكم اخى الكريم (شادى) شكرا على الشرح وكان فيه فائدة عظيمة لعمل هذا الاكسس - وعندى مشكلة انا عندى كيسه وميكروتك 5.20 وجعلت اعدادات هذا الاكسس بدون حماية علشان يبقى مفتوح والباقى على الميكروتك وكانت النتيجة طيبة مع اللابتوب ولكن مع الموبايل 1-لا يفتح موقع جوجل بلاى 2- ولو فتحة بمجرد الضغط على اى برنامج لتثبيتة يفصل النت خالص ولازم ادخل باسورد الميكروتك من جديد 3- ممكن لهذا الاكسس يدينى مدى 500 متر مثلا (ولا تنصحنى بأية علشان اشغل الموبايلات اللى حواليا).

    ردحذف

  4. مشعيز يقبل السوفت الاصلى وخد سوفت 740 و741

    ردحذف

إذا أعجبك محتوى موقع ميكروتيك العرب اتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...